Trojnásobný koncept hybridního motocyklu
Technika je tedy stejná, jakou používá dnes již několik automobilů, například Honda Civic Sedan Hybrid. Elektromotor se spouští jen ve chvílích nutnosti většího točivého momentu, tedy při rozjíždění či zrychlování. Pokud potřeba není, působí jako alternátor a nabíjí baterii.
Vše je plně elektronicky kontrolováno a maloobjemový motor může sloužit po vypnutí elektropohonu i samostatně. Motocykl i přes nízký objem válců dokáže pracovat jako s motorem o objemu 250 ccm. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne motocykl za šest sekund a maximální rychlost činí 128 km/h.
eCycle E1, E2 a E3
Technicky jsou motocykly kompletně přizpůsobeny k hybridnímu pohonu. Jejich industriální zjev má vytvořit také co největší místo na baterie a elektromotor, pneumatiky na kolech jsou speciální pro co nejmenší valivý odpor.