Peugeot Jet Force 125 Compressor
15. 1. 2007
Na podzim loňského roku byl v Miláně představen první sériově vyráběný
skútr se čtyřdobým, kompresorem přeplňovaným, motorem. Model Jet Force
se vyrábí i ve verzi 50ccm (dvoudobý) a 125ccm bez přeplňování. Já měl
možnost zkusit nejsilnější stopětadvacítku v sériovém skútru.
Motor, brzdy
Pokud se Vám dostane do rukou něco tak zvláštního, jako je přeplňovaný motor nebudete dlouho sledovat tvary kapotáže a vyrazíte rychle na silnici. Motor je vskutku dravec a dokáže vás velmi rychle vystřelit. Zrychlení do cca 90km/h je opravdu luxus a to nejen v oblasti skútrů. Nad tuto rychlost motor nevadne nijak výrazně, ale zrychlení už není tak drastické a i do mírného kopce lze roztáhnout ve dvou lidech na 110km/h. Maximální rychlost je těsně nad 120km/h, z kopce jde ještě o kousek dál.
Motor, brzdy
Pokud se Vám dostane do rukou něco tak zvláštního, jako je přeplňovaný motor nebudete dlouho sledovat tvary kapotáže a vyrazíte rychle na silnici. Motor je vskutku dravec a dokáže vás velmi rychle vystřelit. Zrychlení do cca 90km/h je opravdu luxus a to nejen v oblasti skútrů. Nad tuto rychlost motor nevadne nijak výrazně, ale zrychlení už není tak drastické a i do mírného kopce lze roztáhnout ve dvou lidech na 110km/h. Maximální rychlost je těsně nad 120km/h, z kopce jde ještě o kousek dál.

![]() | ![]() |
| |
4.9.2006, Komentáře: 30 |
Test skútru |
||||||
![]() Motor, brzdy Pokud se Vám dostane do rukou něco tak zvláštního, jako je přeplňovaný motor nebudete dlouho sledovat tvary kapotáže a vyrazíte rychle na silnici. Motor je vskutku dravec a dokáže vás velmi rychle vystřelit. Zrychlení do cca 90km/h je opravdu luxus a to nejen v oblasti skútrů. Nad tuto rychlost motor nevadne nijak výrazně, ale zrychlení už není tak drastické a i do mírného kopce lze roztáhnout ve dvou lidech na 110km/h. Maximální rychlost je těsně nad 120km/h, z kopce jde ještě o kousek dál. ![]() ![]() Odstředivá spojka zabírá relativně vysoko a to ve 4000 ot/min. Jedná se ale přece o sportovně laděný stroj a tak záměrem je dosáhnout značné zrychlení, což rozjezd na vyšší otáčky krásně zvládne. Motor se pak rychle dostane skoro ke konci do 9000 ot/min, kde je držen variátorem až do rychlosti cca 125km/h. Dále lze vytočit, ale při delší jízdě v červeném poli je stav vyhodnocen jako přetočení motoru a je nutné vymazání „závady“ v servisu. ![]() Rám a design ![]() ![]() Jízda ![]() ![]() |
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář